grudnia 27, 2019

✕ ŚWIĄTECZNA PRZERWA ✕

Cześć! Jak pewnie zauważyliście ostatnio nie pojawiały się posty. Zapomniałam ustawić automatyczne publikowanie posta, który miał was poinformować o moim świątecznym wyjeździe a co za tym idzie - mojej nieobecności. 

Na wstępie chciałabym wam złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego Nowego Roku!




Post przedstawiający to, co pozmieniało się w grze podczas mojej nieobecności pojawi się prawdopodobnie jutro. Post związany z aktualizacją noworoczną pojawi się też z niewielkim opóźnieniem ze względu na mój wyjazd noworoczny. Po zakończeniu wszystkich wyjazdów wrócę do was z nową dawką energii i pomysłów na posty! 

Zdecydowałam się też wziąć udział w konkursie organizowanym przez Mel, post, który wysłałam na konkurs pojawi się na blogu po jego rozstrzygnięciu. Trzymajcie kciuki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Star Stable Online Sylvie , Blogger