marca 25, 2020

JAZDA DUSZY

Oto nadeszło wydarzenie, na które wszyscy czekali - Jazda Duszy. Co czeka graczy podczas tych zadań i jakie są wymagania? Co otrzymamy za wykonanie zadań?


Czym jest jazda duszy?
Podczas tej przygody naszym mentorem będzie Rihannon. Jazda Duszy jest starożytną umiejętnością, która do tworzenia magii wykorzystuje więź gracza z koniem. Będziemy jej potrzebować do chronienia Jorvik przez Dark Core oraz Pandrorią.

Kiedy odblokuję Jazdę duszy?
-Musisz posiadać pakiet Star Rider
-Musisz ukończyć zadania, w których ratujesz Anne z Pandorii

*Jak rozpocząć zadania?
 Musisz porozmawiać z Rihannon, którą znajdziesz koło wybiegu druidów. Możesz się tam udać za pomocą podwózki, która została dodana wraz z zadaniami - nazwa miejsca to: Druidzki Wybieg.




PRZEBIEG ZADAŃ


ETAP PIERWSZY (TRENING)

Najpierw musisz udowodnić Rihannon, że jesteś gotowy aby wziąć w nich udział. Musisz przejść trening. Zadania możesz odebrać przy tablicy koło wybiegu.  Codziennie masz możliwość wykonania trzech zadań (za pierwsze wykonane w danym dniu zadanie otrzymujesz bonus),  pierwsze trzy zadania znasz dobrze z  poprzedniej wersji wybiegu druidów, jednak kolejne pojawiły się w grze po raz pierwszy.

1. Uciekanie konia - twoim zadaniem jest uciekać przed 4 cieniami w wyznaczonym terenie.
Rada: nie pędź, łatwiej wykonać to zadanie, kiedy nie używasz pełnej prędkości.



2. Karuzela z Przeszkodami - twoim zadaniem jest przeskakiwać nad belkami, które się kręcą
Rada: Ustaw sobie równe tempo ale nie za wolne - czerwona linia może cię wtedy łatwo dogonić i będziesz musiała zacząć jeszcze raz.



3. Zmiana pasów - twoim zadaniem jest zmieniać pasy we wskazanym momencie
Rada: nie pędź, łatwiej wykonać to zadanie, kiedy nie używasz pełnej prędkości.



4. Przeskakiwanie fal uderzeniowych - twoim zadaniem jest przeskakiwanie fal
Rada: trzymaj się najbliżej możliwie środka, wtedy łatwiej zauważysz falę


5. Zbieranie upiornych świateł - twoim zadaniem jest zebranie ich
Rada: nie pędź, czasu na wykonanie zadania jest bardzo dużo, możesz sobie pomóc używając skoków


6. Wybierz symbol - twoim zadaniem jest stanąć na podanym symbolu.
Rada: skup się, przeanalizuj dokładnie, który symbol, co przedstawia


7. Łapanie uciekiniera - twoim zadaniem jest utrzymanie się jak najbliżej uciekiniera
Rada: goń go na pełnej prędkości, podążaj za nim na spokojnie


8. Unikanie błyskawicy - twoim zadaniem jest unikanie pojawiających się błyskawic
Rada: musisz poruszać się dość szybko aby wykonać zadanie


9. Jazda precyzyjna - twoim zadaniem jest podążanie za strzałkami na ziemi
Rada: dokładnie trzymaj się linii, inaczej zadanie nie zostanie wykonane



ETAP DRUGI (MISJE)

 Odblokowujemy ten etap, kiedy Rihannon stwierdzi, że jesteśmy gotowi na udział w ekstremalnych zadaniach. Nastąpi to po zebraniu 10 000 punktów. Najpierw Rihannon wyśle nas na misje testową, za którą otrzymamy 300 punktów. Po tym dochodzą misje na stałe - po dwie na dzień (300 punktów za każdą). W dzień rozpoczęcia tego etapu możemy razem wykonać 3 misje i zdobyć łącznie 900 punktów.

 Na jedną misje składa się dojechanie we wskazane miejsce oraz wykonanie zadania. Jest jeden haczyk! Jeśli raz któraś z misji Ci się nie powiedzie to nie ma możliwości jej powtórzenia. Miejsce misji jest dobierane losowo, pamiętaj, że aby szybciej dostać się na miejsce możesz użyć podwózki. Miejsca misji są widoczne z daleka. Poniżej spis misji, jakie nas czekają.


1. Uratuj agenta Mistrza Szpiegowania - twoim zadaniem jest podążanie za uwięzionym agentem, musisz uważać na to co ci w tym przeszkadza np błyskawice lub cienie - cień odrzuca cię do tyłu. Każde zetknięcie się z cieniem czy błyskawicą skutkuje karą - odjęcie 20s od pozostałego czasu. Zadanie to rozwinięta wersja łapania uciekiniera z poprzedniego etapu.
Rada: obiekt porusza się bardzo szybko, weź ze sobą szybkiego konia


2. Zbierz jorvickie aeropinie - twoim zadaniem jest zbieranie aeropinii, po czasie od wykiełkowania odlatują. Jest to zadanie podobne do łapania upiornych świateł.
Rada: skup się na łapaniu aeropinii, które jeszcze nie odleciały, istnieje większa szansa, że je złapiesz.


3. Zbierz błędne ogniki - zadanie to jest rozbudowaną wersją łapania upiornych świateł. Działa dokładnie na tej samej zasadzie.
Rada: nie pędź, czasu na wykonanie zadania jest sporo, możesz sobie pomóc używając skoków


4. Zdobądź transport drakonium - naszym zadaniem jest zebranie drakonium z miejsca. gdzie drony Dark Core miały wypadek, substancje możemy zbierać tylko gdy jest zgaszona - to znaczy nie jest pokryta pomarańczowymi błyskawicami - jeśli wjedziemy w palące się drakonium otrzymujemy karę - skrócenie o 20s pozostałego czasu na wykonanie zadania.
Rada: nie czekaj aż substancja zgaśnie, leć zbierać inne i wróć z powrotem.


5. Zniszcz Machinę Dark Core - naszym zadaniem jest zniszczenie machiny Dark Core. Musimy zebrać 4 kawałki mocy Aiden a następnie wjechać w nią. Musimy powtórzyć to trzy razy aby ją zniszczyć. Przeszkadzać nam będą latające dookoła drony. Każde wjechanie w nie skutkuje karą - pozostały czas zostaje skrócony o 20s oraz tym, że dron przez jakiś czas będzie cię gonił, utrudniając Ci zadanie.
Rada: tutaj nie musisz się spieszyć. Czasu jest wystarczająco.


6. Zamknij Pandoriańską Szczelinę - naszym zadaniem jest zamknięcie szczeliny do Pandorii. Musimy zebrać 4 kawałki mocy Aiden a następnie wjechać w nią. Musimy powtórzyć to trzy razy aby ją zniszczyć. Przeszkadzać nam będą grupki piorunów wychodzące z pod szczeliny. Każde wjechanie w nie skutkuje karą - pozostały czas zostaje skrócony o 20s.
Rada: tutaj nie musisz się spieszyć. Czasu jest wystarczająco.


7. Pomóż pandoriańskim stworzeniom wrócić do domu - naszym zadaniem jest zagonienie płaszczek do portalu poprzez wjeżdżanie w nie. Przeszkadza nam w tym cień, wjechanie w niego skutkuje karą - odjęcie 20s od pozostałego czasu na wykonanie zadania.
Rada: po prostu wjeżdżaj w płaszczki, nie skupiaj się na kierunku z jakiego w nie wjeżdżasz


8. Uratuj konia - naszym zadaniem jest podążanie za spanikowanym koniem (zasada działania taka jak przy treningu, gdzie gonimy kulkę)
Rada: podążaj za koniem w lekkim odstępie, czasu na zadanie jest wystarczająco


9. Ocal spaczonego konia - naszym zadaniem jest podążanie za spaczonym koniem (zasada działania taka jak przy treningu, gdzie gonimy kulkę), przeszkadzać będą nam błyskawice lub cienie (wjechanie w nie = 20s kary do pozostałego czasu)
Rada: jedź jak najszybciej, koń porusza się bardzo szybko


*Jakie nagrody mogę otrzymać z misy? 
(spis nagród jest uzupełniany na bieżąco, ✓  - mój postęp w wykonywaniu zadań)



ETAP PIERWSZY (17 dni):
✓  500   - Rękawice Druida z Północy
✓  1 000 - Księga Wiedzy (I fr. z pamiętnika Elizabeth)
✓  3 000 - Pakiet Przedmiotów (3x lśniący proszek, 3x proszek motyla, lody)
✓  5 000 - Buty Druida z Północy
✓  10 000 - Odblokowanie misji

ETAP DRUGI (około 91 dni):
✓  13 000 - Opaska Druida z Północy
✓ 15 000 - Pakiet przedmiotów (3x proszek promieniowy, 3x zestaw grillowy, 3x koszyk piknikowy, kanapka wegetariańska) + zadanie (500 ptk)
✓  17 000 - Księga Wiedzy ( II fr. z pamiętnika Elizabeth)
✓  20 000 - Spodnie Druida z Północy
✓ 25 000 - Pakiet Przedmiotów (5x pomarańcza, waniliowy sen, 3x proszek kwiatowy) + zadanie (100 ptk)
✓  27 000 - Księga Wiedzy ( III fr. z pamiętnika Elizabeth)
✓  30 000 - Kurtka Druida z Północy + zadanie (100 ptk)
✓  33 000 - Księga Wiedzy ( I fr. Archiwum Druidów)
✓  35 000 - Torba na siodło Druida z Północy + zadanie (100 ptk)
✓  40 000 - Księga Wiedzy (Podróże Evergraya cz I)
✓  42 000 - Pakiet Przedmiotów (5x chleb, 5x winogrona, 5x arbuz, 5x banan)
✓  45 000 - Księga Wiedzy ( II fr. Archiwum Druidów)
✓ 50 000 - Ogłowie Druida z Północy
✓ 53 000 - Pakiet Przedmiotów (9x proszki reniferów)
✓ 56 000 - Księga Wiedzy (Podróże Evergraya cz II)
✓ 60 000 - Owijki Druida z Północy
✓ 65 000 - Pakiet Przedmiotów (12x proszek zmieniający konia startowego)
✓ 70 000 - Księga Wiedzy (Informacje o Dark Core)
✓ 80 000 - Czaprak Druida z Północy
✓ 82 000 - Pakiet Przedmiotów (12x proszek zmieniający konia startowego)
✓ 85 000 - Księga Wiedzy ( III fr. Archiwum Druidów)
✓ 90 000 - Siodło Druida z Północy
✓ 95 000 - Pakiet Przedmiotów (12x proszek zmieniający konia startowego)
✓ 100 000 -Księga Wiedzy ( IV fr. z pamiętnika Elizabeth)
120 000 - Goniec runiczny


* Kim są Gońce Runiczne?
Są to specjalnie szkolone Starbreedy, których dosiadają Jeźdźcy Duszy z północy. Jest to poprostu wyjątkowa odmiana konia północno-szwedzkiego.




Data dodania zadań: 25.03.2020

1 komentarz:

Copyright © Star Stable Online Sylvie , Blogger