lipca 20, 2015

Zajawka śrosowej aktualizacji

Hey!

Oto zajawka kolejnej aktualizacji (22.07.2015). Czyżby szykowała się plażowa impreza? xd
Wpadniecie rozkręcać dziką imprezę w środę xd? Nie mam tu o czym pisać, nudno u mnie więc tematów ciekawych z reala też nie mam. Może jak wieczorem wejdę na SSO to mnie wena twórcza najdzie :)

W sumie to chciałam przeprosić bo umawiała się z paroma osobami po spotkaniu z P.Olą na które nie dotarłam. Byłam na plaży xd. Jeśli mi się uda to jutro na miodek na spotkanie wbije




4 komentarze:

  1. Zostać na Miodku ^^ Może dołączysz do RE po tym jak cię RMC wyrzuciło ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. RMC, nie nie wyrzuciło O.o (przynajmniej ja nic o tym nie wiem) , ktoś kto włamał się na moje konto odszedł z RMC <3
      Sylveł <3

      Usuń
    2. Aham :c A wrócisz na Mideg C: ?

      Usuń
    3. Jestem na miodku, przynajmniej na parę dni ;)

      Usuń

Copyright © Star Stable Online Sylvie , Blogger