czerwca 24, 2020

WYTWARZANIE Z FARAH

Farah poznajemy niedaleko Opactwa Doyla, kiedy to podróżuje do Valedale aby otworzyć swój sklep z rękodziełem. Prosi nas ona o pozbieranie rzeczy, które wypadły z wozu, gdy ten podskoczył na wyboju. Farah przedstawia nam także Tobiego - jej sowę i zaprasza nas do Valedale, gdzie zaczyna się nasza zabawa z wytwarzaniem.


Na miejscu Farah opowiada nam, że zdecydowała się kontynuować tradycję, której nauczyła ją jej babcia i otwiera warsztat, a my będziemy jej uczennicą.


 Najpierw przedstawia nam składniki i miejsca ich występowania:

- Len (tereny dobrze nasłonecznione)
- Trzcina Jorvicka (nad brzegami zbiorników wodnych i rzek)
- Mech (wilgotne, zacienione miejsca oraz góry)
- Pysznogłówka (tereny dobrze nasłonecznione)
- Marzana (brak konkretnej informacji)
- Rumianek (słoneczne łąki, z dala od wody)

Następnie naszym pierwszym zamówieniem jest przygotowanie herbaty ziołowej dla Avalona. Aby to zrobić najpierw musimy zebrać składniki. Rumianek z pierwszego zadania (zlecenia Avalona) znajdziemy w lokalizacji: x: 239 y: 153 oraz x: 238 y: 147 (obie lokalizacje znajdują się tuż obok spalonego domu, tylko po jego przeciwnych stronach). Po zebraniu jedziemy do warsztatu, gdzie wytwarzamy herbatę, którą następnie dostarczamy do Avalona. 



Po wykonaniu tego zadania odblokowują nam się codzienne zlecenia. Wykonując je będziemy budować reputację u Farah. Wraz z postępami odblokujemy możliwość wytwarzania sprzętu oraz ubrań. Postaram się w najbliższym czasie przygotować specjalną stronę, gdzie znajdą się lokalizacje składników do poszczególnych przedmiotów. 


7 komentarzy:

  1. Całkiem fajne zadania, wiesz może czy są na zawsze, czy jedynie na określony czas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo to zostały dodane na stałe, jest to dla nas kolejna reputacja do budowania

      Usuń
  2. Ja nie mam nigdzie żadnych roślin, pusto. Dokładnie sprawdzalam koordynaty i nic

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dostarczyc do avalona bo mam wlasnie z tym problem?

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie znajduje sie Avalon? Nie wiem gdzie mam dostarczyć a na mapie mi nie pisze.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Star Stable Online Sylvie , Blogger