kwietnia 10, 2020

ROCZNICOWY KONKURS

Jejku... Nie wierzę, że minęło już tyle czasu. Pierwszy post na tym blogu pojawił się 5 lat temu i od tego czasu stałam się częścią społeczności Star Stable. Z tej okazji mam dla was konkurs.



Pierwszy post na blogu pojawił się 1 marca 2015 roku, wtedy miałam 16 poziom i dopiero rozpoczynałam swoją przygodę z grą i uniwersum Jorvik. Przez poprzednie lata były wzloty i upadki ale finalnie blog dalej funkcjonuje i jest w dalszym ciągu rozwijany. 

Z okazji pięciolecia mam dla was konkurs - "W westernowym stylu". Dokładne zasady znajdziecie poniżej. W razie pytań zachęcam do piania komentarzy.


Na czym polega konkurs "W westernowym stylu"?

Twoim zadaniem jest wykonanie zdjęcia na temat WESTERN za pomocą aplikacji aparatu w grze, dozwolone jest używanie filtrów i dodatków jedynie z aplikacji w grze. Jedno wybrane zdjęcie musisz wysłać na adres e-mail, który będzie podany poniżej. Nagrodą dla zwycięzcy jest 500 SC.

Interpretacja tematu jest dowolna, miejsce wykonania zdjęcia także (na zdjęciu może się znajdować co tylko chcesz: może to być twoja postać, zwierzątko czy miejsce). Przykłady zdjęć podeślę poniżej, mogą się one okazać dla was inspiracją. Oceniana jest kreatywność ale także estetyka zdjęcia.




Gdzie wysłać pracę?
e-mail: sylvie.pinkhome@gmail.com
tytuł maila: konkurs
treść maila: załączone zdjęcie + wasz nick z gry

Do kiedy mam czas?
Konkurs kończy się:  22 kwietnia o godzinie 13:00

Kiedy będą wyniki?
Wyniki podam najpóźniej 24 kwietnia 2020.
Nagroda zostanie przekazana w formie Paysafecard, którą możecie użyć do zakupu 500SC - kod karty zostanie wysłany na e-mail, z którego przyszło zwycięskie zdjęcie.

Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Star Stable Online Sylvie , Blogger